Reklamation

  • Posted by Sara
  • On maj 25, 2016
  • 0 Comments
Hvis noget ikke er som det skal være, og det ikke er på grund af noget, du selv har gjort, så kontakter du blot Sara her: sara@smalt.dk indenfor tre dage efter du har modtaget din pakke. Vær opmærksom på, at de fleste af smalts produkter er håndlavede eller bearbejdet af mennesker i en sådan grad, […]
Read More
 

Betaling

  • Posted by Sara
  • On september 25, 2014
  • 0 Comments
Der er følgende muligheder for betaling på smalt.dk: Kortbetaling (dankort, visakort, mastercard) Paypal Mobilepay Bankoverførsel Kontant ved lokal afhentning Når du kommer til checkout, når du er i gang med at gennemføre din ordre, kan du vælge hvilken mulighed du vil benytte. Bemærk at ved Mobilepay og kontantbetaling, skal du kontakte Sara først på sara@smalt.dk. […]
Read More
 

Lokal afhentning

  • Posted by Sara
  • On september 25, 2014
  • 0 Comments
Smalt sender ikke pakker ud længere, desværre. I stedet aftaler vi hvor og hvornår du kan hente din ordre. Det vil som oftest være i Brøndby, på Frederiksberg eller i Gentofte, men jeg er også i Slagelse, i Ringkøbing og på Samsø indenfor de nærmeste måneder. Det er muligt, at Sara fra smalt selv leverer […]
Read More
 

Returnering

  • Posted by Sara
  • On september 25, 2014
  • 0 Comments
Du har selvfølgelig fuld retur- og bytteret ifølge købeloven. Kontakt blot Sara på sara@smalt.dk for at aftale nærmere.
Read More
 

Webshoppen er lukket - der er ikke mere på lager. Tak for din interesse og tak for nu!