Reklamation

  • Posted by Sara
  • On maj 25, 2016
  • 0 Comments
Hvis noget ikke er som det skal være, og det ikke er på grund af noget, du selv har gjort, så kontakter du blot Sara her: sara@smalt.dk indenfor tre dage efter du har modtaget din pakke. Vær opmærksom på, at de fleste af smalts produkter er håndlavede eller bearbejdet af mennesker i en sådan grad, […]
Read More
 

Betaling

  • Posted by Sara
  • On september 25, 2014
  • 0 Comments
Der er følgende muligheder for betaling på smalt.dk: Kortbetaling (dankort, visakort, mastercard) Paypal Mobilepay Bankoverførsel Kontant ved lokal afhentning Når du kommer til checkout, når du er i gang med at gennemføre din ordre, kan du vælge hvilken mulighed du vil benytte. Bemærk at ved Mobilepay og kontantbetaling, skal du kontakte Sara først på sara@smalt.dk. […]
Read More
 

Fragt

  • Posted by Sara
  • On september 25, 2014
  • 0 Comments
Fragt er gratis med GLS i Danmark ved køb over kr. 600,- til erhverv eller pakkeshop – og gratis med GLS hjem til dig ved køb over kr. 1000,- Ved køb under kr. 600,- er fragten kr. 40,- med GLS til erhverv eller pakkeshop og kr. 60,- hjem til dig uanset, hvor meget eller lidt […]
Read More
 

Levering

  • Posted by Sara
  • On september 25, 2014
  • 0 Comments
Levering med GLS, eller personligt af Sara, hvis du bor i nærheden (København). Eller lokal afhentning i The General Store, Ægirsgade 39, 2200 København N (åbent onsdag, torsdag og fredag 11-17.30 og lørdag 11-15). Kontakt Sara på sara@smalt.dk for at lave en aftale desangående.  
Read More
 

Returnering

  • Posted by Sara
  • On september 25, 2014
  • 0 Comments
Du har selvfølgelig fuld retur- og bytteret ifølge købeloven. Kontakt blot Sara på 53571555 eller sara@smalt.dk for at aftale nærmere.
Read More
 

Pga min barselsorlov er der fortsat længere svar- og leveringstider. Hilsner fra Sara fra smalt.